Najčastejšie otázky

Existuje niekoľko otázok, ktoré pravidelne dostávame, tak sme pre Vás, vážení zákazníci, pripravili zoznam tých najčastejších aj s odpoveďami.

  1. Je hoverboard pre mňa vhodný?

Pri výbere hoverboardu je dôležité vedieť hmotnosť jazdca pre ktorého zariadenie kupujeme, nakoľko každý hoverboard disponuje takzvanou minimálnou nosnosťou, ktorú keď nedodržíme, tak nebude správne fungovať. Pre 4,5 palcové je to menej ako 15kg, pre 6,5“ je táto hmotnosť 20 kilogramov. Väčšie hoverboardy potrebujú väčšiu záťaž, aby správne fungovali a tak 8“ a 8,5“ potrebujú minimálne 23 kilogramov. Samozrejme najväčšie hoverboardy si budú logicky vyžadovať najvyššiu hmotnosť a tak pre 10“ a 10,5“ je stanovená na minimum 25 kg.

  1. Kde môžem hoverboard využívať?

Kde a za akých podmienok je možné využívať hoverboard záleží iba na tom, aký si vyberiete. Pokiaľ sa jedná o najmenšie 4,5 alebo 6,5 palcové kolieska, prejazd je veľmi obmedzený ich svetlou výškou podvozku, nakoľko pri väčšej nerovnosti sa podvozok zadrhne a v tom prípade musíme hoverboard cez prekážku preniesť. Ďalšou kapitolou sú kolesá o veľkosti 8“ ktoré sú takou strednou cestou, čo sa týka výberu, nakoľko prejazd menšími nerovnosťami zvládnu bez väčších problémov, avšak neobsahujú nafukovacie kolieska. Poslednou a najväčšou kategóriou sú 10 a 10,5 palcové hoverboardy s nafukovacími kolieskami , vďaka ktorým je jazda dokonale vytlmená a pohodlná.

  1. Máte kamennú predajňu?

Nie,  fungujeme iba ako internetový obchod a kamennú predajňu zatiaľ nemáme.

  1. Ak si dnes objednám hoverboard, kedy mi bude doručený?

Ak zrealizujete objednávku najneskôr do 12:00 bude tento tovar expedovaný ešte v deň objednania za predpokladu, že je tovar skladom. V opačnom prípade Vás bude telefonicky kontaktovať naše klientske centrum a oznámime Vám dátum doručenia zásielky.

  1. Akým spôsobom mi bude tovar doručený?

Všetky zásielky odosielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti DHL. Spôsob platby je predvolený na dobierku, to znamená, že budete platiť na mieste kuriérovi pri prevzatí tovaru. Doba doručenia je jeden pracovný deň v rámci Slovenskej republiky a Maďarska, v prípade Poľska a Českej republiky je doba doručenia dva pracovné dni.

  1. Čo ak nebudem na adrese v deň doručenia?

Nie je problém, aby balík prebral akýkoľvek Váš známy, nakoľko balíky nie sú určené do rúk konkrétnej osobe. V prípade, že Vám nemá kto zásielku prevziať,  je možné sa s kuriérom dohodnúť, aby dal zásielku na opätovné doručenie a tá Vám bude doručovaná v nasledujúci pracovný deň.

  1. Čo ak nebudem mať pri sebe hotovosť v čase doručenia?

Nie je problém,  všetci kuriéri majú pri sebe terminál a tak je možné zrealizovať aj platbu kartou.

  1. Čo ak sa mi hoverboard pokazí?

Nakoľko máme vlastný servis a nemusíme hoverboardy odosielať späť k výrobcovi, trvá oprava 1-2 týždne. V prípade, že zariadenie už nie je v záručnej dobe, alebo ste ho nekupovali u nás, vieme Vám rovnako poskytnúť plnohodnotný servis za najlepšie ceny na trhu.

  1. Aký je rozdiel medzi 250 a 500 cyklovým hoverboardom?

Toto označenie poukazuje na rozdiel v implementovanej batérii , nakoľko 1 cyklus je jedno nabitie a vybitie. To znamená, že 500 cyklová batéria má dvojnásobnú životnosť.

  1. Kto je výrobcom Vašich hoverboardov?

Máme vlastného výrobcu v Číne a tak dozeráme na to , aby kvalita zariadení, ktoré dodávame naším zákazníkom a teda aj Vám,  bola na čo najvyššej úrovni.

  1. Sú hoverboardy kvalitné?

Nakoľko každé zariadenie je vybavené základnou doskou od výrobcu Tao-Tao , ktorá zabezpečuje tú najvyššiu kvalitu a batériu Samsung, ktorá sa postará o dlhú životnosť a dostačujúci dojazd na jedno nabitie, sú. Naše hoverboardy podliehajú naozaj prísnym nárokom na kvalitu, ktorú nakoniec poskytujeme Vám.

0