Pomoc pre zákazníkov
Je pre nás dôležité, aby ste mali prístup ku všetkým informáciam!
Informácie k objednávkam a ich vybavovaniu
Objednávky a ich vybavovanie
Faktúru posielame automaticky na e-mail, ktorý ste uviedli pri objednávke. Prosím, skontrolujte si svoju e-mailovú schránku, vrátane spam priečinka. Ak faktúru nemôžete nájsť, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a radi vám faktúru zašleme.
Áno, každé zariadenie, ktoré odosielame, obsahuje návod na obsluhu alebo je návod odoslaný emailom. Ak by ste návod v balení nenašli, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a radi vám ho pošleme.
Pre zariadenia s maximálnou rýchlosťou do 25 km/h nie je potrebný vodičský preukaz. Pre zariadenia s rýchlosťou nad 25 km/h vodičský preukaz potrebný je. Pre viac informácií si prečítajte článok
http://doprajsi.sk/registracia-elektromotocykla-kedy-potrebujete-vodicsky-preukaz/
Na nové zariadenia poskytujeme štandardnú záručnú dobu 2 roky, na použité zariadenia je to 1 rok.
Servis poskytujeme iba v rámci záručnej lehoty. Výnimku tvoria hoverboardy a niektoré typy elektrických kolobežiek a bicyklov, pre ktoré ponúkame servis aj po uplynutí záručnej lehoty.
Informácie k platbám a k nákupu
Platby a nákup
Zaplatiť môžete kartou priamo pri objednávke na webe, alebo v hotovosti alebo kartou kuriérovi pri doručení zásielky.
Nemáme výdajné miesta, preto osobné vyzdvihnutie zásielky nie je možné. Vaše zariadenie vám pošleme prostredníctvom prepravnej spoločnosti priamo na adresu.
Aktuálne nemáme možnosť ponúknuť nákup na splátky, pretože nespolupracujeme s žiadnou spoločnosťou, ktorá by túto službu poskytovala.
Momentálne fungujeme len ako internetový obchod a nemáme kamenné predajne ani showroom, kde by bolo možné zariadenia osobne vyskúšať.