Možnosť vrátiť tovar do 60 dní – všeobecné podmienky
- Úvodné ustanovenia Predmetné pravidlá definujú právne vzťahy medzi zúčastnenými stranami dohody o službe „60-dňová možnosť vrátenia tovaru“ (ďalej len „služba“). Tu poskytovateľom je firma Monuto s.r.o., so sídlom Pri Šajbách 9543/1A, 831 06 Bratislava – mestská časť Rača, IČO: 53687299, DIČ: 2121480647, zaregistrovaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 152292/B, a objednávateľom je zákazník. Tieto pravidlá sa vztahujú na všetky obchody týkajúce sa danej služby. Dohoda o poskytnutí služby vzniká potvrdením služby objednávateľom spolu s výberom produktu prostredníctvom e-shopu poskytovateľa, na základe čoho poskytovateľ vystaví faktúru.
- Charakteristika služby Poskytovateľ zaväzuje sa umožniť zákazníkovi vrátiť produkt bez nutnosti udania dôvodu do 60 dní od nákupu pod podmienkami, ktoré sú ďalej špecifikované, ak zákazník o vrátenie požiada, čím aktivuje službu v stanovenej lehote.
- Kritériá pre využitie služby Poskytovateľ sa zaviaže poskytnúť službu, t.j. umožniť vrátenie zakúpeného produktu bez udania dôvodu do lehoty uvedenej ďalej, za predpokladu:
- Zákazník objedná službu v období jej dostupnosti, najneskôr však pri kúpe príslušného produktu;
- Zákazník zaplatí za službu v stanovenom termíne;
- Zákazník nezruší kúpnu zmluvu týkajúcu sa produktu pred využitím služby;
- Zákazník využije službu najneskôr do 60 dní od nákupu produktu na predajni poskytovateľa alebo jeho partnerov v rámci bežnej otváracej doby;
- Zákazník neodstráni identifikačné štítky z produktu a nebude s ním neoprávnene manipulovať;
- Zákazník predloží originálny daňový doklad k produktu a službe;
- Zákazník vráti produkt v stave „dobrý“ (definícia uvedená nižšie). Produkty určené pre osobnú hygienu alebo starostlivosť o telo musia byť vrátené nepoužité s neporušeným obalom. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie produktu, bude zákazníkovi vrátená celá kúpna cena formou dobropisu podľa bodu 5 týchto pravidiel. Ak je produkt vrátený v stave zlý alebo znehodnotený, ponúkne sa zákazníkovi spätný odber za zníženú cenu alebo za symbolických 0,- € s možnosťou ekologickej likvidácie produktu.
Definícia stavov produktov:
Dobrý
- Produkt obsahuje všetko príslušenstvo poskytnuté poskytovateľom;
- Produkt nevykazuje známky používania;
- Produkt vrátane obalového materiálu vykazuje len bežné známky rozbalenia.
Zlý
- Produkt vykazuje známky používania a/alebo je nekompletný a/alebo nadmerne opotrebovaný s ľahko opraviteľnými poškodeniami, a/alebo neobsahuje spotrebný materiál v plnej kapacite.
Znehodnotený
- Produkt je poškodený a nemôže plniť svoju funkciu alebo je zásadne nekompletný.
- Možnosť vrátenia ceny za službu Ak je zákazník spotrebiteľom, môže od zmluvy o poskytovanie služby odstúpiť podľa zákona č. 102/2014 Sb., o ochrane spotrebiteľa, avšak musí vrátiť poskytovateľovi všetky bezdôvodné obohatenia do okamihu odstúpenia. Zákazník berie na vedomie, že pri kúpe tovaru na odloženú platbu spolu so službou, v prípade skorého ukončenia kúpnej zmluvy pred úplným splatením, nie je poskytovateľ povinný vrátiť cenu za službu. Toto obmedzenie neovplyvňuje zákonné práva spotrebiteľa.
- Vrátenie ceny produktu formou poukazu Ak zákazník spĺňa všetky podmienky pre vrátenie produktu, poskytovateľ bez zbytočného odkladu po splnení podmienok vráti kúpnu cenu produktu formou dobropisu.
- Záverečné ustanovenia Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 04. 09. 2023. Detaily služby sú dostupné na infolinke poskytovateľa a na webových stránkach prevádzkovaných jeho e-shopmi.